close

多愁善感又老想談戀愛的朴利特...

其實內在跟外表有著很大的落差...

憂鬱&浪漫的綜合體...這個才是巨蟹男人的真面目嗎?

 

CY標題: ..Miss You..

雖然平常不太關注朴特的消息..不過今天聽到CY上的歌曲很好聽~貼上來分享一下~

Eric Benet - Still With You

 

Heaven knows what you've been through
So much pain
Even though you can't see me
I'm not far away
We always say if one of us
Somehow went away
We'd light a candle and say a prayer
Know that love still remains
天堂知道你經歷什麼
那麼多的痛楚
雖然如此 你還是不能看見我
我離你並不遙遠
我們總是說 我們之中的某一個人走了
我們會燃起蠟燭然後禱告
知道愛仍然存在

 

Close your eyes, go to sleep
Know my love is all around you
Dream in peace, when you wake
You will know I'm still with you
輕閉你的雙眼 慢慢沉睡
(你會)知道我的愛 仍在你左右
當你醒來 夢是一種和平
你會知道 我還是陪伴著你

 

Live your life from this day on
And love again
I know you'd do the same for me

That's the way that loves is supposed to be
從這天開始 開始你的生活
然後 再次去愛
我知道 你會像我對你一樣對待那個你愛的人

愛 本就該如此

 

Close your eyes, go to sleep
Know my love is all around you
Dream in peace, when you wake
You will know I'm still with you
輕閉你的雙眼 慢慢沉睡
(你會)知道我的愛 仍在你左右
當你醒來 夢是一種和平
你會知道 我還是陪伴著你

 

When you feel those lonely teardrops
Rolling down your face
Just know my love watches over you
Always, always
當你感覺到那些孤獨的淚珠
滑過你的臉
只要知道我的愛 仍一如往昔
不會改變 直到永遠


Close your eyes, go to sleep
Know my love is all around you
Dream in peace, when you wake
You will know I'm still with you
I'm still with you
輕閉你的雙眼 慢慢沉睡
(你會)知道我的愛 仍在你左右
當你醒來 夢是一種和平
你會知道 我還是陪伴著你
我還是 陪伴著你

 

(以上歌詞轉自奇摩知識+)

 

----------------------------------------------------------------------------

在尋找這首歌的時候,發現厲旭跟Wonder Girls曾經在電台上唱過..

 厲旭版:

 

Wonder Girls版:

 

感想是.....

 

 

WG英文比較標準....XDDDDDD

ㅋㅋㅋㅋㅋ...都很好聽的啦~~!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    anjeong 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()